آخرین فرصت مشمولان غایب سربازی برای تسویه بدهی-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

آخرین فرصت مشمولان غایب سربازی برای تسویه بدهی

ستاد نیروهای مسلح اعلام کرده است مشمولان غایب سربازی که اقساط جریمه ریالی خود در سال 97 را تسویه نکرده اند باید به سربازی بروند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 24
کد خبر: ۹۶۴۸۰

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اعلام رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به مشمولان غایب سربازی که اقساط جریمه ریالی خود را تسویه نکرده اند هشدار داده است که اگر اقدام به تسویه حساب بدهی خود نکنند باید به سربازی بروند. اجرای طرح جریمه ریالی برای مشمولان غایبی است که 8 سال یا بیشتر از آن غیبت داشته اند. این مقام مسئول گفته است قرار نیست دیگر طرح های مشابه طرح جریمه ریال اجرا شود. در ادامه جزئیات را بخوانید.

 

مشمولان غایب سربازی

 

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به مشمولانی که اقدام به درخواست معافیت از سربازی با پرداخت قسطی جریمه ریالی در سال ۱۳۹۷ کرده و تاکنون بدهی خود را تسویه نکرده‌اند، هشدار داد که اگر نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نکنند، باید سربازی بروند.

امیر غلامرضا رحیمی‌پور با اشاره به اجرای طرح جریمه ریالی سربازی برای مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن اظهارکرد: چند سال پیش این طرح به اجرا درآمد که آخرین مرحله آن در سال ۱۳۹۷ بود و پس از آن با توجه به آثار و تبعات منفی که برجای گذاشته و نیز ناعادلانه بودن، اجرای آن متوقف شد.

وی با بیان اینکه در سال آخر اجرای این طرح امکان پرداخت اقساطی جرائم برای مشمولان غایب فراهم شده بود، اظهارکرد: تعدادی از این مشمولان که بخشی از اقساط را در سال ۹۷ و بخشی دیگر از آن را در سال ۹۹ پرداخت کرده بودند، باید هرچه سریعتر نسبت به تسویه بدهی و تکمیل پرونده خود اقدام کنند تا بتوانند کارت معافیت از سربازی را دریافت کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: در غیر اینصورت این افراد به عنوان مشمول غایب محسوب شده و باید به سربازی اعزام شوند.به گفته رحیمی‌پور این افراد باید برای تکمیل پرونده و پرداخت اقساط به پلیس + ۱۰ یا سازمان نظام وظیفه عمومی شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.رحیمی‌پور با بیان اینکه این آخرین فرصت به این افراد است، به ایسنا گفت: طرح جریمه ریالی سربازی و دیگر طرح‌های مشابه آن دیگر اجرا نخواهد شد و لازم است که مشمولان بدون توجه به شایعات مطرح شده پیرامون آن وضعیت سربازی خود را مشخص کنند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار